Cactus Production julkaisee tänään An Everyday Story -demon Steam Next Fest -tapahtumassa. Kyseessä on studion ensimmäinen peli, ja uuden demojulkaisun myötä he ovat ohittaneet jälleen yhden virstanpylvään matkallaan An Everyday Storyn kehittämisessä.
”Koska An Everyday Story oli ensimmäinen pelimme, meillä oli vaikeuksia kehityksen alkuvaiheessa”, sanoo Allesio Oliva, Cactus Productionin tarinankerronnan pääsuunnittelija, ja jatkaa: ”Mutta pitkällisen oppimisprosessin ja kovan työn ansiosta selvisimme siitä, ja pääsimme melkein kehityksen loppuun! Emme tietenkään voi kiittää tarpeeksi ydinjäseniämme heidän ponnisteluistaan, mutta meidän on myös mainittava uskomaton työ, jota urakoitsijat, joiden kanssa työskentelimme, tekivät; molemmat ryhmät ovat olleet hämmästyttäviä kokemuksemme puutteesta ja monista vaikeuksista huolimatta”.
”Tärkein tavoitteemme on luoda yhteys pelaajiin: olemme aina halunneet kertoa tarinoita, jotka tuntuvat helposti lähestyttäviltä ja henkilökohtaisilta. Sen vuoksi käsittelemme yleismaailmallisia teemoja, kuten perhettä, menetystä, rakkautta ja ystävyyttä. Loppujen lopuksi tarinat, jotka koskettavat meitä kaikkia, ovat niitä, jotka ylittävät kulttuuriset ja sukupolvien väliset erot, eikö totta?”, sanoo Roberto Vergine, Cactus Productionin perustaja.
Historia
An Everyday Story on horisontaalinen tarinavetoinen 2,5D-tasohyppelypeli. Tutustumme ihmisen muistoihin kolmen pienen esineen näkökulmasta, joita hän pitää tärkeinä, sillä ne edustavat sidoksia hänen rakkaimpiinsa. Tarina kertoo italialais-amerikkalaisen miehen elämästä, joka ulottuu hänen lapsuudestaan (1970) hänen vanhuuteensa (2020). Mies menettää isänsä taistelussa, kun hän on 7-vuotias; tämä saa hänet elämään koko elämänsä pelossa, että hänen läheisensä hylkäävät hänet. Jo hyvin nuorena hän kiinnostui käsitöistä; siksi hän matkusti Italiaan löytääkseen juurensa ja oppiakseen lisää.
Hahmot
- Höyrylaiva, päähenkilön ja hänen vaimonsa välisen rakkauden symboli. Vene voi kuljettaa ja vetää ankkurinsa avulla painavinta tavaraa, navigoida vesillä ja työntää esineitä siirtääkseen niitä.
- Tinasotilas,päähenkilö pitää tätä muistoesinettä hallussaan, koska se on viimeinen muisto, joka hänellä on isästään. Tinasotilas pystyy tarttumaan metalliesineisiin ja kiikkumaan, käyttämään laskuvarjoa ja ampumaan alas pieniä esineitä päästäkseen muuten saavuttamattomiin paikkoihin.
- Lepakko-origami, edustaa päähenkilön ja hänen isänsä välistä sidettä. Origami voi hypätä, liukua ja ohentaa itseään voittaakseen esteitä. Varo liekkejä ja heinäsirkkoja!
Ominaisuudet
- An Everyday Story on tarinavetoinen horisontaalinen 2,5D-tasohyppelypeli. Ylitä ympäristön esteet käyttämällä ainutlaatuisia hahmoja.
- Ratkaise ympäristöön liittyviä pulmia ja kukista levottomuutta herättävät viholliset ja saavuta loppuratkaisu ja rauha.
- Voita painajaisesi ja kohtaa pelkosi.
- Tutustu erilaisiin ainutlaatuisiin ympäristöihin.
- Koe uudelleen miehen syvimmät muistot, sekä hänen elämänsä kohokohdat että varjopuolet, lapsuudesta viimeiseen hengenvetoon asti.
- Käytä järkeäsi paljastaaksesi menneisyyden 9 kauniilla tasolla.
- Käy läpi unenomaisia kummitusosioita ja paranna surullisia muistoja.
- Anna tunteikkaan musiikin viedä sinut mukanaan.
Matkasi alkaa tästä. Lataa demo ja muista toivomuslistata An Everyday Story Steamissa heti: https://store.steampowered.com/app/2192920/An_Everyday_Story/