Kolme eri peliä, kaksi pelistudiota, Yksi Franchise – Supremacy Franchise on syntynyt

Supremacy Franchise on virallisesti julkaistu, yhdistäen Dorado Gamesin ja Bytro Labsin luovuuden uuden nimen, Twin Harbour Interactiven, alle. Tämä uusi studio ottaa vetovastuun suosituista strategiapelisarjoista Supremacy: 1914, Supremacy: Call of War 1942 sekä Supremacy: World War 3 (entinen Conflict of Nations: World War 3). Yli 90 miljoonaa pelaajaa maailmanlaajuisesti on jo liittynyt näiden pelien pariin, ja huhut kertovat, että uusi julkaisu on horisontissa jo ensi kuussa. Pelaajien kannattaa siis pysyä valppaina.

Strategiapeligenre elää ja voi hyvin, ja Supremacy Franchise toimii siitä näyttävänä todisteena. Yhdistämällä voimansa ja kokemuksensa, Twin Harbour Interactive tähtää luomaan pelimaailman, jossa pitkäjänteinen strateginen ajattelu ja taktinen sodankäynti ovat keskiössä. Supremacy-pelit tarjoavat pelaajille mahdollisuuden muokata historiaa, rakentaa liittoutumia ja kohdata vihollisia psykologisen sodankäynnin ja sotilaallisen taidon keinoin.

Uusi nimi, uusi visio: Twin Harbour Interactive

Twin Harbour Interactive syntyi kahden kokeneen pelistudion yhdistyessä Stillfront Groupin sateenvarjon alla. Dorado Games ja Bytro Labs ovat yhdessä rakentaneet vaikuttavan pelikirjaston, ja nyt he jatkavat kasvuaan uuden yhteisbrändin alla. Tavoitteena on tehdä Supremacy-nimestä synonyymi pitkäaikaiselle strategiselle pelaamiselle.

Julian Werner, Twin Harbour Interactiven markkinointijohtaja, kuvaa uuden aikakauden alkua intohimoisesti. Hänen mukaansa yhdistyminen ei ainoastaan vahvista olemassa olevia pelejä, vaan avaa myös ovia tuleville projekteille, jotka vievät strategiapelaamisen uudelle tasolle. Pelaajat ympäri maailmaa voivat odottaa entistä monipuolisempaa ja syvällisempää pelikokemusta.

Supremacy 1914 – ensimmäisen maailmansodan johtajat

Supremacy: 1914 kutsuu pelaajat aikamatkalle ensimmäisen maailmansodan aikakauteen, jossa diplomatia, armeijan hallinta ja liittoutumien muodostaminen ovat avainasemassa. Pelissä korostuvat historiallinen tarkkuus ja syvällinen strateginen ajattelu, jotka haastavat pelaajan johdonmukaisuuden ja kyvyn sopeutua nopeasti muuttuvaan tilanteeseen.

Pelin monipuoliset vaihtoehdot ja realistinen ympäristö houkuttelevat niin historiasta kiinnostuneita kuin strategiapelien veteraanejakin. Jokainen päätös voi muuttaa sodan kulun, ja voittaja on se, joka kykenee sekä taktiseen ylivoimaan että poliittiseen oveluuteen.

Supremacy Call of War 1942 – maailmanlaajuinen konflikti

Supremacy: Call of War 1942 vie pelaajat toisen maailmansodan pyörteisiin, missä jokainen siirto voi muuttaa maailmanhistoriaa. Pelaajat hallitsevat kansakuntia, solmivat liittoutumia, hallitsevat resursseja ja tasapainottavat diplomatiaa sekä sotilaallista voimaa saavuttaakseen voiton.

Peli tarjoaa laajat teknologiapuut, historiallisesti inspiroituja yksiköitä ja syvällisiä strategisia tasoja, jotka mahdollistavat erilaisten pelityylien kokeilemisen. Jokainen kampanja on ainutlaatuinen taistelu selviytymisestä ja vallasta maailmassa, joka on luhistumaisillaan.

Supremacy World War 3 – modernin sodankäynnin etulinjassa

Supremacy: World War 3 siirtää taistelun nykyaikaan, jossa teknologia ja reaaliaikainen sodankäynti ovat ratkaisevassa roolissa. Pelaajat johtavat suurvaltoja maailmanlaajuisessa kamppailussa hallinnasta, käyttämällä diplomatiaa, alliansseja ja rohkeita päätöksiä muovatakseen uutta maailmanjärjestystä.

Uusimman kauden, Season 17: A Dying World, myötä peli tarjoaa uusia yksiköitä ja tehtäviä, jotka tuovat lisää syvyyttä ja vaihtelua strategiseen kokemukseen. Pelaajat voivat testata taitojaan sekä taktiikassa että johtajuudessa uusilla taistelukentillä.

Kokemuksia strategiapelien kehittämisestä

Dorado Gamesin Operations Manager, Kitti Varga, kertoo omia kokemuksiaan studioiden yhdistymisestä ja uusista mahdollisuuksista. Yhdeksän vuoden kokemus Doradolta antaa hänelle ainutlaatuisen näkökulman siihen, kuinka yhteistyö Bytron kanssa on kehittynyt vuosien varrella ja kuinka uusi franchise avaa ovia tehokkaampaan kehitykseen.

Varga kiittelee perustajia vahvan, yhteistyöhön perustuvan tiimin rakentamisesta ja iloitsee siitä, että nyt ollaan valmiita viemään tuotteet uudelle tasolle. Ensi kuussa julkaistava uusi sisältö antaa ensimmäisen vilkaisun tulevaisuuden suunnitelmista, ja odotukset ovat korkealla.

Mikä tekee supremacy franchisesta ainutlaatuisen

Supremacy Franchise ei ole pelkästään pelisarja – se on elävä taistelukenttä. Pelaajat eivät ainoastaan seuraa historian kulkua, vaan he kirjoittavat sen uudelleen yhdessä. Yhteisöjen muodostuminen, pitkäaikaiset liittoutumat ja kilpailuhenkiset rivaliteetit tekevät pelikokemuksesta syvemmän ja henkilökohtaisemman.

Kolmen eri aikakauden läpi kulkeva pelikokemus antaa jokaiselle pelaajalle mahdollisuuden löytää oma strateginen tyylinsä ja liittyä maailmanlaajuiseen pelaajayhteisöön. Supremacy Franchise yhdistää ihmisiä yli rajojen ja sukupolvien luoden jotain, mikä kestää aikaa ja kasvaa yhä suuremmaksi.

SupremacyFranchisen pelit – yhteenveto

  • Supremacy: 1914: Ensimmäisen maailmansodan aikainen strategiapeli
  • Supremacy: Call of War 1942: Toisen maailmansodan globaali taistelu
  • Supremacy: World War 3: Modernin sodankäynnin strateginen simulaatio
  • Pelaajamäärä: Yli 90 miljoonaa pelaajaa yhteensä
  • Saatavilla: Steam, selainversio, iOS ja Android
  • Studio: Twin Harbour Interactive (entiset Dorado Games ja Bytro Labs)
  • Tuki ja yhteisö: Discord, Twitch ja YouTube-kanavat
  • Uudet sisällöt: Jatkuvat kausipäivitykset ja tulevat julkistukset

Suoratoistoa pelaamisen ohessa ja välissä


Matkalle edullisesti lentäen


Vastaa