Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija Ubisoft tuo ilmaiseksi pelattavan kilpa-ajopelin talvisiin maisemiin.
Tänään alkava talvinen kampanjakausi vie Trackmania-pelaajat uudenlaisiin maisemiin ja tuo samalla uutta pelattavaa peräti 25 radan verran. Tällä kertaa pelin kylmät maisemat tarjoavat kuljettajille aasialaisia tunnelmia. Suomalaiskuljettajan kannalta yhdistelmä on siis sekä tuttua lumista maisemaa että eksoottista arkkitehtuuria.
Kampanjakisojen myötä pelaajalla on saavutettavissa peräti sata uutta mitalia sekä erilaisia palkintopokaaleita. Lisäksi saavutusten myötä pelaaja saa käyttöönsä uusia tasoja ja prestige-erikoispinnoitteita. Nämä talvikauden pinnoitteet ovat saaneet rinnalleen myös 20 royal-pinnoitetta ja 13 uutta ranked-pinnoitetta. Näiden avulla osaavat kuljettajat voivat räätälöidä omaa autoaan näyttäviksi ja korostaa saavutuksiaan myös kilpakumppaneille.
Talvikampanjan myötä uusille pelaajille tulee tarjolle uudenlainen aloittelijan paketti (starter access). Se tarjoaa pelaajalle sekä ilmaisen pelikokemuksen ja ratatyökalun että rajoitetun pääsyn tiettyihin kausikohtaisiin ratoihin. Maksullisella klubijäsenyydellä (club access) pelaaja saa käyttöönsä kaikki pelin ominaisuudet rajoittamattomasti. Hintaa pelin klubijäsenyydelle on maltilliset 19,99 euroa vuodessa.
Uutta talvikauden rinnalla on uusittu kuninkaallinen pelitila. Tässä pelaaja suorittaa kerrallaan tietyn jakson kisoja ja ansaitsee näistä palkintotähtiä. Kymmenen kerätyn tähden jälkeen aukeaa pelattavaksi uusi osio. Myönnettyjen tähtien määrä on yhdestä viiteen ja määrä riippuu pelaajan ajoajasta. Uutta kisamuodossa onkin se, että ennen seuraavaan vaikeustasoon siirtymistä pelaajan tulee läpäistä nykyinen vaikeustaso. Mikäli pelaaja rikkoo jakson voimassa olevan ennätyksen, hän tienaa siitä kaksi pistettä tiimilleen. Tason radat pysyvät kuitenkin muuttumattomina.
Trackmania on mielikuvituksellinen, realismia venyttävä ja uskomattoman koukuttava ajopeli, jossa pelaajat voivat luoda erilaisia ratoja ja pelitiloja vain mielikuvitus rajoittavana tekijänä. Pelin perusversio on pelattavissa ilmaiseksi ja tämän lisäksi pelaajat voivat ostaa Standard- ja Club-versiot pelistä 9,99 ja 29,99 euron hintaan.
Lisätietoja
www.ubisoft.com/en-gb/game/trackmania/trackmania
Ubisoft
Ubisoft on maailmojen luoja, joka on sitoutunut rikastuttamaan pelaajien elämää alkuperäisillä ja ikimuistoisilla viihdekokemuksilla. Ubisoftin maailmanlaajuiset kehitystiimit luovat ja kehittävät monipuolisia pelejä, joihin kuuluvat muun muassa Assassin’s Creed, Brawlhalla, For Honor, Far Cry, Tom Clancy’s Ghost Recon, Just Dance, Rabbids, Tom Clancy’s Rainbow Six, The Crew ja Tom Clancy’s The Division. Ubisoft Connectin kautta pelaajat voivat nauttia palveluiden ekosysteemistä parantaakseen pelikokemuksiaan, saadakseen palkintoja ja pitääkseen yhteyttä ystäviin eri alustoilla. Ubisoft+ -tilauspalvelun avulla pelaajat pääsevät käsiksi jatkuvasti kasvavaan pelivalikoimaan, joka sisältää yli 100 Ubisoftin peliä ja niiden lisäosaa. Tilivuotena 2022–2023 Ubisoftin myynti oli 1 739 miljoonaa euroa.
Lue myös:
Mobilepay ei toimi (aukeaa diginyt.fi sivuston artikkeliin)
Pikasiirto (aukeaa diginyt.fi sivuston artikkeliin)
Hakusanamarkkinointi (aukeaa ertuki.fi sivustolle)
Digitaalinen markkinointi (aukeaa ertuki.fi sivustolle)
Markkinointi (aukeaa ertuki.fi sivustolle)e
3 kommenttia artikkeliin ”Lumi pöllyää ja autot luisuivat Trackmania-ajopelin talvikampanjassa”