Pelikonsoli-, mobiili- ja tietokonepelien johtava julkaisija Ubisoft lisää suosittuun ajopeliin uuden pelitilan ja 25 uutta rataa.
Äärimmäisen vauhdikkaita, monesti jopa hullunkurisia ja ennen kaikkea hauskoja ratoja ja kisoja roppakaupalla sisältävä Trackmania jatkaa kehittymistään ja laajentumistaan. Kesäkampanja 2024 käsittää 25 uutta rataa, kesäisen prestige-pinnoitteen autoille ja uudenlaisen kiehtovan stunttiajotilan.
Heinäkuun alussa alkava kesäkampanja on tuore tulkinta vuoden 2005 Trackmania Sunrise Extreme -pelitilasta, mutta sovitettuna uusitun Trackmanian tunnelmaan, ajotuntumaan ja teknisiin ominaisuuksiin.
Stunttitilassa pelaaja ajaa yksin ja suorittaa mitä uskomattomampia temppuja pisteitä keräten. Pelitila onkin rentouttavaa ja toisaalta myös haastavaa vaihtelua isoihin ajokisoihin, joissa ajetaan muita kisaajia vastaan palkintopaikoista kisaten. Kesäisesti radat ovat värikyllästettyjä ja niissä nähdään raikkaita väriteemoja, joista jokainen määrittää kisaradan oman alueen. Jokainen alue päättyy tarkistuspisteeseen, jonka läpäisystä pelaaja saa 12 sekunnin aikaikkunan. Sen aikana pelaaja voi suorittaa temppuja lisäpisteiden toivossa. Radan päätyttyä pisteet lasketaan yhteen, jolloin yhteistulos selviää. Kesäkampanja alkaa 1. heinäkuuta 2024 ja on otettavissa käyttöön Trackmania Club Accessin kautta. Julkaisun yhteydessä mukana on kymmenen rataa ja lisää ratoja julkaistaan viiden kappaleen erissä jokaisena seuraavana kolmena maanantaina. Näiden lisäksi pelaaja voi tuttuun tapaan rakentaa omia ratojaan pelissä olevien ratatyökalujen avulla.
Kotisivut: https://www.ubisoft.com/en-gb/game/trackmania/trackmania
Ubisoft
Ubisoft on maailmojen luoja, joka on sitoutunut rikastuttamaan pelaajien elämää alkuperäisillä ja ikimuistoisilla viihdekokemuksilla. Ubisoftin maailmanlaajuiset kehitystiimit luovat ja kehittävät monipuolisia pelejä, joihin kuuluvat muun muassa Assassin’s Creed, Brawlhalla, For Honor, Far Cry, Tom Clancy’s Ghost Recon, Just Dance, Rabbids, Tom Clancy’s Rainbow Six, The Crew ja Tom Clancy’s The Division. Ubisoft Connectin kautta pelaajat voivat nauttia palveluiden ekosysteemistä parantaakseen pelikokemuksiaan, saadakseen palkintoja ja pitääkseen yhteyttä ystäviin eri alustoilla. Ubisoft+ -tilauspalvelun avulla pelaajat pääsevät käsiksi jatkuvasti kasvavaan pelivalikoimaan, joka sisältää yli 100 Ubisoftin peliä ja niiden lisäosaa. Tilivuotena 2022–2023 Ubisoftin myynti oli 1 739 miljoonaa euroa.
Yksi kommentti artikkeliin ”Trackmania-ajopelissä syöksytään kesätunnelmiin uuden kisakampanjan myötä”