PLLAY® tuo Eurheilu-kilpailut yli 20 miljoonalle mobiilikäyttäjälle uudella Game Studio -kumppanuudella

PLLAY® Labs, tekoälyvetoinen fintech-videopelien kierrätysalusta, ilmoitti yhteistyöstä HashCube Gamingin kanssa. Yksi Intian johtavista pelistudioista ja maailman kaupallistetuimman Sudoku-pelin rakentajista, Sudoku Quest, HashCube antaa PLLAY® pääsyn yli 20 miljoonalle käyttäjälle.

HashCube tekee yhteistyötä PLLAY:n kanssa® antaakseen globaaleille käyttäjilleen mahdollisuuden liittyä rentoihin esports-turnauksiin ja käteispalkintokilpailuihin nykyisissä pelikokemuksissaan. PLLAY:n äskettäin kehittämän yritys-API-ratkaisun avulla HashCuben kaltaiset yritykset voivat hyödyntää tekoälyä, fintechiä, pelaajaidentiteettiä ja rahakkeita lisätäkseen käyttäjien sitoutumista ja kasvattaakseen tuloja. Lisäksi PLLAY® kehittynyt käyttäytymisanalytiikka tarjoaa tietoja käyttäjien käyttäytymisestä tarjotakseen asiakkaille entistä henkilökohtaisempaa ja parannettua peliä.

PLLAY® tuo esports-kilpailut yli 20 miljoonalle mobiilikäyttäjälle uudella Game Studio -kumppanuudella

Ajamalla PLLAY® suoraan kuluttajille, yhtiön yritysratkaisu tukee videopelien julkaisijoita, suoratoistoalustoja, pilvipelaamista, NFT / metaverse-pelejä ja ammattimaisia esports-tiimin sitoumuksia. PLLAY® taitoihin perustuvan kierrätysratkaisun integrointi antaa yrityksille mahdollisuuden käsitellä nopeasti ja saumattomasti identiteettiä, sääntelyvaatimuksia, kaupallistamiskäynnistyksiä / vahvistuksia ja maksuja. Lisäksi ratkaisussa käytetään yhtä koodiriviä yksinkertaiseen integrointiin ja se tarjoaa helpon tuotehallinnan tiimeille.

“HashCubesta on nopeasti tulossa yksi maailman johtavista mobiilipelistudioista”, PLLAY® toimitusjohtaja Shawn Gunn sanoi. “Tämä integraatio tarjoaa HashCubelle pääsyn voimakkaaseen, äskettäin kehittyvään yritystarjontaamme, jolloin nämä kaksi yritystä voivat hyödyntää toistensa valmiuksia ja resursseja, jotka tukevat kasvualoitteita kautta linjan.”

PLLAY® yritysalustan muita tehoajureita ovat kyky lisätä 18–35-vuotiaita pelimaailmaa, tarjota viranomaisvalvontaa ja kaupallistamista peliekosysteemissä, media-alustoilla, kasinokumppaneissa ja suurissa liigoissa.

TIETOJA PLLAY®

PLLAY® on maailman tehokkain tekoälyvetoisin, fintech-taitoihin perustuva kierrätys- ja data-alusta. PLLAY®: n avulla pelaajilla on välitön ja luotettava pääsy oikean rahan kilpailuihin. Alustan avulla käyttäjät voivat panostaa vertaisvideopelikilpailuihin ja pitää 100 prosenttia voitoista. PLLAY® tekoäly seuraa ottelun sijaamista, tarjoaa reaaliaikaista data-analyysia, sertifioi voittajia ja jakaa palkintorahaa sekunneissa lopullisista tuloksista.

PLLAY® on perustanut peli-, urheiluvedonlyönti- ja fintech-veteraanitiimi® antaa yli kahdelle miljardille pelaajalle mahdollisuuden testata intohimoaan – ja lunastaa rahaa.

Lisätietoja on www.PLLAY.me  ja seuraa Instagramissa  @pllay.me, Twitterissä  ja  Facebookissa.

TIETOJA HASHCUBESTA

HashCube on nopeasti kasvava mobiilipelistudio, joka sijaitsee Bangaloresta, Intiasta. Keskitymme rakentamaan maailmanluokan rentoja mobiilipelejä freemium-mallilla. Noudatamme vähemmän, suurempaa otsikkostrategiaa rakentaa syviä pelejä, jotka pitävät pelaajat sitoutuneina monta kuukautta. Olemme jo luoneet maailman kaupallistavimman Sudoku-pelin, Sudoku Questin, jota yli kaksi miljoonaa käyttäjää on pelannut. Haluamme toistaa menestyksemme luomalla rennompia ja massamarkkinapelejä. Liity pyrkimyksiimme luoda maailman parhaat rento pelit!

Lisätietoja on osoitteessa www.HashCube.com


Muuta luettavaa muualta

Samsung ja suosittu TikTok lanseeravat StemDrop -musiikkialustan

Uusi kansainvälinen musiikkialusta StemDrop heijastaa Samsungin sitoutumista luovan ilmaisun vahvistamiseen. TikTokin käyttäjät voivat sen avulla löytää uutta musiikkia ja aloittaa maailmanlaajuisia musiikkiyhteistöitä. Tutustu dna puhelimet valikoimaan, josta voit löytää itsellesi tai lapsellesi  sopivan älypuhelimen vaikka tiktok videoiden videoiden varten. Esimerkiksi Apple iPhone 13 Pro on todella tehokas puhelin kuvien ja videoiden kuvaamista varten.

Tietokone ja mobiilipelaaminen nykypäivänä

Siitä lähtien kun kotitietokoneet ja pelikonsolit tulivat koteihin 80-luvulla, on yleinen asenneilmapiiri pelaamista kohtaa muokkaantunut nykyisenlaiseksi. Nykyään on nimittäin aivan hyväksyttävää aikuisille sekä miehille, että naisille pelata mobiilipelejä, vaikka linja-autopysäkillä, kahvitauolla tai vaikkapa metrossa matkustaessaan. Kaikenlaiset mobiilipelit ovat lisääntyneet ja voit esimerkiksi pelata vaikka CS:GO match makingia kavereiden kanssa esportal alustalla. Esportal tarjoaa paremmat serverit pelaamista varten ja voit saada itsellesi skinejä dropeista.

1 thought on “PLLAY® tuo Eurheilu-kilpailut yli 20 miljoonalle mobiilikäyttäjälle uudella Game Studio -kumppanuudella”

Leave a Reply